duminică, 5 februarie 2012

Liebster Blog Award de la Rux

Am primit de la Rux- Copilarim un blog award.Multumesc mult Rux:D



Liebster Blog Award se acorda blogurilor cu mai putin de 200 de urmaritori pentru a le face mai cunoscute.
Reguli:
1. O postare pe blog despre acest premiu
2. Mentionez de la cine l-am primit si sa pun un link catre respectiva persoana
3. Ofer la randul meu premiul altor 5 bloggeri cu mai putin de 200 de urmaritori, in semn de apreciere pentru ceea ce fac:).
4. Las un comentariu celor 5 bloggeri nominalizati prin care ii anut despre premiu.

Ofer acest premiu:
1.Gogoshica
2.Svetlana
3.Elena
4.Mihaela ArtJokey
5.Ileana-Carmen

*Îl puteţi prelua şi voi, chiar dacă nu v-am menţionat aici.

4 comentarii:

Svetlana spunea...

iti multumesc pentru premiu, Oana!
mi-a placut!

Gogoshica spunea...

Multumesc Oana pt premiu, acum am vazut :*

ileana-carmen spunea...

Iti multumesc frumos Oana ca te-ai gandit la mine. Am postat pe blog. Iti doresc multe realizari frumoase si numai bine.

ArtJokey spunea...

Multumesc, Oana, pt. premiu! Acum am reusit sa il preiau :*