miercuri, 5 ianuarie 2011

casuta de turta dulce

.

Reteta o am de pe net si este foarte simpla. Am folosit:

-200 gr margarina,
-3 linguri miere,
-175 gr zahar brun,
-700 gr faina,
-2 oua
-2 lingurite bicarbonat,
-1 lingura scortisoara,
-1 lingurita nucsoara,
-2 linguri pudra de ghimbir,
- cateva cuisoare macinate.
Template-ul in gasiti pe net(alegeti modelul preferat).Eu am ales cel mai simplu model,dar la anul sigur aleg unul mai sofisticat:P
Pentru "lipici" trebuie sa preparati royal icing.Royal icing se obtine din 3 albusuri batute spuma si 500 g de zahar pudra.
Pentru decorat folositi jeleuri,bomboane,colorant alimentar si fulgi de nuca de cocos.


Pentru geamuri am folosit bomboane sfaramate(fara umplutura).Acestea se adauga cu 5 min inainte de scoaterea din cuptor.Dupa racire se creaza un efect foarte fain de vitraliu.La alegere se poate pune o luminita in interiorul casutei.

Un comentariu:

evulcan spunea...

Casuta e adorabila! :)