marți, 6 martie 2012

Provocarea #24- martie-martisor

Luna aceasta la "Scrapper in Romania" sunt guest designer.
Iata lucrarea mea pentru aceasta tema.

Gargarita este realizata din resturi de polistiren extrudat si pictata cu acrilice Iata si interviul:D
1. Cine se ascunde in spatele numelui "Ebonyoana"? Buna fetelor, In spatele numelui Ebonyoana se afla, Oana P.Am 22 de ani si sunt din Focsani.Am absolvit un liceu de arte iar in vara am terminat Facultatea de Psihologie. Sunt o persoana ambitioasa, sociabila care apreciaza arta si bunul gust.Deocamdata sunt somera asa ca am destul timp sa ma ocup de pasiunea mea.Iubesc florile, pisicile si calatoriile. 2. Cum ai descoperit lumea handmade? Am avut din totdeauna o afinitate pentru astfel de lucruri dar abia din 2007 am inceput sa fac bijuterii handmade. Tot atunci am realizat blogul si in acest mod am inceput imi promovez creatiile. In timp am descoperit placerea de a crea diferite lucruri din anumite materiale. Imi place sa confectionez cel mai des aranjamente in functie de sezon, pentru ca eu si sotul meu sa simtim atmosfera fiecarei sarbatori. 3. Ce iti place cel mai mult sa creezi si de ce? Cel mai mult imi place sa realizez obiecte decorative.Incerc mereu sa creez ceva nou si cat mai original. Folosesc mult roz in proiectele mele,asta deoarece majoritatea obiectelor sunt pentru decorarea atelierul meu. Ador stilul shabby chic care se reflecta in majoritatea creatiilor mele. 4. Un material/tehnica pe care ai vrea sa o incerci? Exista o lista lunga de tehnici si materiale pe care doresc sa le incerc dar din pacate in Romania acestea sunt foarte costisitoare sau chiar inexistente. Imi doresc sa realizez bijuterii cu Art clay silver, am vazut cateva tutoriale si sunt fascinata de acest lut "magic". 5.Ce te inspira? De cele mai multe ori inspiratia vine pe moment. Incep prin a selecta cateva materiale iar din acest punct ideile incep sa "curga":P Cum spunea Monet "Inspiratia nu vine singura. E ca si zaharul.Daca vrei sa iasa ceva bun trebuie sa il amesteci cu ceva, de aceea iau cate putin din fiecare lucru care ma inconjoara". 6. Care a fost cea mai grea lucrare pe care ai facut-o? sau cea mai dificila comanda? Proiecte pe care sa le numesc "dificile" nu am prea avut, poate doar care au necesitat o perioada mai mare de timp. Comenzile pentru nunti sunt cele mai dificile pentru ca necesita multa rabdare si perfectiune. 7. Care crezi ca este impactul nostru, al creatorilor handmade, in Romania? Cred ca sunt din ce in ce mai multi admiratori ai acestor obiecte. Sunt atragatoare pentru ca le dai ce forma si ce culoare vrei. Oamenii pretuiesc mai mult faptul ca aceste obiecte sunt unicat 8. Un mesaj pentru toti urmaritorii Scrapper in Romania? In aprilie se implineste un an de cand am descoperit acest site. aici am gasit un grup de oameni extraordinari si foarte talentati. Mesajul meu pentru urmaritorii"Scrapper in Romania: "Nu ezitati sa participati si sa creati ceva original care sa va defineasca cu adevarat. Multumesc mult.

Niciun comentariu: